23 Şubat 2012 Perşembe

Yeni bir Başlangıç..



İkinci defa hayatımı resetliyorum..ilki bundan 9 yıl önceydi..bu reset olayını seviyorum ben..çünkü pek çok şeyi yeniliyor insan..yaşadığın yer, çevre, çevrendeki yüzler, alışkanlıkların herşey değişiyor ve yenileniyor..Ben gençlik yıllarımın geçtiği yere dönüyorum..Bu benim için farklı bir deneyim olacak çünkü on'lu yaşlarımı yaşadığım o yere artk farklı bir açıdan bakıyorum..Şanslı biriyim eski mahalleme hatta sokağıma taşınıyorum..Hala eski arkadaşlar ve komşular var o sokakta sayıları çok fazla olmasa da.

Yeni bir solukla, eski olana ben dahil olucam..ve biliyorum ki kolayca uyum sağlama sürecinden geçicem..İnsanın eskiye ait bir zaman da eskimeyen dostlarının olması çok güzel bir şey bu açıdan kendimi çok şanslı görüyorum.Bu resetleme bana iyi gelecek. Hayatta bazı rutinleri değiştirmek gerek diye düşünüyorum. Belki bu düşünce ile hep spontane kararlar aldım hayatımda.Bazen doğru bazen hatalı kararlardı bunlar..Ama ne olursa olsun bana ait yaşam da kendi kararlarım ile yaşamayı seviyorum..bu yüzden de hiç olmadık bir anda farklı bir şeylere kalkışabiliyorum.

Yarın yeni hayatımın başlangıç günü..Her insanın hayatında belli zamanlardfa nirengi noktaları olduğuna inanan biriyim. Nirengi noktasında bazen bir insan vardır bazen de bir durum..Ama mutlaka sizin "şimdi"nizde olan bu nokta ile siz gelecekte bir zamanınızı belirlersiniz.'Tesadüf gibi görünen şeyler aslında bu zaman noktalarında önceden belirlenen durumlardır diye düşünüyorum.

İşte bu düşünce ile biraz heyecanlıyım çünkü geleceğimdeki ben bugün aldığım kararlarla ve bunun sonucu  kalkışlarla yön belirliyorum..Neyse işte böyle bir durumdayım..

Birkaç gün blogumdan uzak kalıcam sanırım ama emin olun döndüğümde geçen bir kaç günü paylaşıcam burada. Ne olacak bu süreçte; biraz heyecan, bol miktarda yorgunluk ve sonrasında dinginlik ile desteklenen mutluluk..sevgiyle hoş kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder